lauantai 29. tammikuuta 2011

Seitsemän tunnustusta

Jättimäismäinen kiitos Laurenille yllätykestä, eli näistä ihanista tunnustuksista.


HAASTE: Seitsemän tunnustusta itsestä


1. En uskalla koskaan arvostella itseäni tai sanoa esimerkiksi jalan ollessa kipeä sen olevan tyhmä, sillä pelkään, että sille (tai jollekin muulle elimelleni) sattuu jotain, eikä minulla enää ole sitä.

2. Pidän äärimmäisen hyvä huolta pehmoleluista, joita olen säästänyt lapsuusvuosilta sänkyni päälle. Jos jokin esim. putoaa sängyltä, saatan hyvinkin pillahtaa itkuun, sillä pelkään siihen sattuvan.

3. Viihdyn paremmin yksin, kuin seurassa. Mutta silti olen kovasti sosiaalinen.

4. Yökkään entisen poikaystäväni kuvan nähdessäni, vaikken tiedä, mikä virallinen syy sille reaktiolle on (kaikelle on kai kuitenkin syynsä)

5. Olen kärkäs arvostelemaan Suomen euroviisukarsinnoista jatkoon päässeiden huonoutta ja suomalaisten kamalaa makua, vaikka hyvin harvoin itse äänestän.

6. En osaa istua ns. "normaalisti" eli jalat kiinni lattiassa (poikkeuksena paikat, joissa on pakko = kylä, juhla tai jokin julkinen paikka)

7. Olen roikottanut teininä tietämättäni äidin valkokultaista kaulaketjua housuissa... (ah, kultainen rokkarivaihe)

Laitan tämän tunnustuksen eteenpäin seuraaville blogeille:

Puf Behaviour
Sallan lukupäiväkirja
Järjellä ja tunteella
Le masque rouge - kirjablogi

6 kommenttia:

  1. Ensi kertaa visiitillä! Ja kiitokset siis tunnustuksesta! Sain sen myös Leenalta, ja lupaankin palata siihen pian blogissani.

    PS: Upea blogipohja sinulla!!

    VastaaPoista
  2. Kiitos kovasti tunnustuksesta!!

    5. tunnukseesi voi itsekkin yhtyä! Minulla oli lapsena myös jonkin verran pehmoleluja, mutta etenki yksi koirapehmolelu oli/on edelleen lähellä sydäntäni. Sen mokoman yritin aina matkoillekin pakata mukaan, vaikka täytti koko matkalaukun.

    VastaaPoista
  3. Kakkoskohta on niin aww :--) Voisinkin tässä samalla tunnustaa vielä lisää, että minulla ja poikaystävälläni on sellainen lehmätyyny, jonka nimeksi joskus tuli Hulda (taisi olla joku yhteinen kaverimme, joka sen nimesi). Hulda inhoaa talvea, koska silloin ei saa mistään tuoretta ruohoa ja Hulda osaa myös lentää. Hulda tykkää myös vittuilla, välillä mulle ja välillä mun poikaystävälle. Jätän loput kertomatta etten saa aivan sekopään mainetta :--D

    VastaaPoista
  4. Lauren: Hauska kuulla, että löytyy joku toinenkin samankaltainen :D Minusta tuo ei siis kuulosta yhtään sekopäiseltä - johtunee siitä, että oman sekopäisyyteni varjosta en erota toista (:

    VastaaPoista
  5. Voi kiitos! Mä olen tunnustuksia tehnyt viimeksi puoli vuotta sitten, joten sopiiko entä linkitän suoraan niihin. :) Löytyvät tämän jutun lopusta.

    VastaaPoista
  6. Oijjoi kiitoksia! Pääsin jo syksystä täyttelemään tota 7 tunnustuksen haastetta joten jätän nyt paljastamatta lisää =)

    VastaaPoista