tiistai 2. elokuuta 2011

Day 04 – Favorite book of your favorite series

Suosikkisarjani suosikkikirja.. Apua! Pikku Vampyyrejä on 18 :D Niiden muistelemiseen on kulunut tovi ja nyt kun olen asiaa tarpeeksi kauan pähkäillyt, niin tulen seuraavaan tulokseen:

Angela Sommer-Bodenburg: Pikku Vampyyri


Tämä kirja aloittaa kirjasarjan ja siksi se on kokonaisuudessaan minusta tärkeimpiä ja hienoimpia teoksia. Se antaa pohjan tulevalle, luo hahmot lukijalle ja virittää tunnelmaan. Minä olen lukenut kyseisen kirjan moneen kertaan, sillä se viihdyttää minua yhä uudestaan ja tuo mieleen muistoja lapsuudesta. (:

Ehkä valitsin tämän siksi, että se tosiaan tuo muistoja. Se on minulle tärkeä monessa mielessä ja sen lisäksi se aloittaa 17 kirjaa kattavan jatkon loistavalla tavalla. Vaikka kirja onkin luettu lasten- ja nuorenkirjaksi, on se minusta ihan yhtä sopivaa luettavaa aikuisille! (:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti